من عاشق اینجا بودم و هستم.
فردا ازمون جامع دارم شیمی فصل ۱ ۲ ۳
دلم میخواد یهساعتی بخوابمو شروع کنم بخوندن.
امروز فیزیک خیلی عالی بود.خیلی.
خدا کنه فردا هم عالی باشه.
شاید بعد از تموم شدن کلاسام کلاس ریاضیهم برم.البته فقط یه حرفه...
*عاشق این جمله پروازم الهی بخوایین و بشه
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت: 10:10
چشمام باز کردم دیدم ساعت ۸ هستش...
یه حس خوبی داشتم.به نظرم کسایی که خوابشون کامل هستش همیشه صبح سر حال ترن.
جدیدا خوابم درست شده ساعت ۱۱ میخوابم ۸ بیدار میشم.
درسته زیاده اما حالمو خوب میکنه.
این هفته مهر سنگین ترین هفته مهر هستش.صبح تا شب در حال کار کردن خواهم بود انشالله که به خوبی تموم شه.انشالله.
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: يکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت: 10:10
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت: 10:10
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: يکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت: 10:10
ایا خدا برای بنده اش کافی نیست؟؟؟؟
وقتی دیدمش تنم لرزید.
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: دوشنبه 28 فروردين 1396 ساعت: 18:13
خسته ام ....
بدجوریم خسته ام...
خسته ام از اینکه زندگی نمیکنم.
دلم گرفته بخاطر همه اون روز هایی که باید زنددگی میکردم و لذت میبردم اما نبردم....
لعنت بهت کنکور که نابودمون کردی..
خیلی سخته دوییدن و نرسیدن...
بقران دیگه نابود شدم و هیچی ازم نمونده.هیچی.
راستی ولادت حضرت علی رو به همتون تبریک میگم.
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: دوشنبه 28 فروردين 1396 ساعت: 18:13
سلام دوستان یه نفری بود که بم نرم افزار زنگ بیدار باش معرفی کرده بود که صبح ها مشکل از خواب بیدارشدنش رو حل کرده بود...میشه بیاد دوباره بم معرفی کنه؟؟؟؟؟
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: سه شنبه 1 فروردين 1396 ساعت: 23:12
سال نو همیگی مبارک....
ایشالا بهترین سال عمرتون باشه.
من که موقع سال تحویل دعا میکردم که امسال رو روهامو زندگی کنم....
انشالله...
: )
ما را در سایت یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: سه شنبه 1 فروردين 1396 ساعت: 23:12